Yang kita anoying

on 16 April 2011

Hari ni super duper fucking suram bagi aku. Ianya bercampur sekali dengan mood sedih.. Tak tahu kenapa. Sampai kat mapley ni pun aku order: 'Bagi saya nescafe ais sedih satu'  Tika aku otw nak lepak mapley ni, ada beberapa perkara yang anoying berlaku pada aku yang mungkin anoying jugak pada kau. Lalu tertimbulalah idea untuk entri ni.

Perkara yang kita anoying :

  • K - Pernahkah terjadi pada kau? Bila kau taip mesej panjang lebar, si penerima cuma membalas 'k'. Sedangkan kita melontarkan 2,3 soalan dalam mesej tersebut? Cilake. Ini memang tidak rasional sama sekali. Nampak benor tak dibaca habis mesej tu. Ya SANGAT anoying. I faham. Disebabkan jawapan 'k' tu kita terpaksa send balik soalan yang sama.
  • Ketiak - Ya SANGAT anoying. Bayangkan kau naik bas dimana terlalu ramai penumpang dalam tu sampai kau dan penumpang malang terpaksa berdiri. Masa ni cuma batang besi yang melekat kat dinding bas satu-satunya tempat untuk kau dan penumpang lain berpaut. Bila ada penumpang lagi tinggi dari kau pun berpaut pada batang best tu, maka terbitlah 1 aroma yang boleh buat kau pengsan kalau tiada daya ketahanan badan yang kuat. Atau lebih teruk, fobia/histeria. Adalah lebih menjelikkan kalau ketiak perempuan mengeluarkan bau seperti itu. Hishh!!
  • One ringgit please - Merujuk pada tandas awam. Ini memang taik sungguh. Nak keluarkan lebihan air kumuh pun kena bayar 1 hinggit? Gila. Hm no wonder la ada orang kencing merata-rata sekitar bawah tangga tu semua.
  • Salesman - Sedang enak kau lepak kat kedai makan, tetiba datang malaun ni. "2 minit je bang! 2 minit je!"  2 minit hotak engkau!! Lagi anoying bila mereka macam memaksa kita membeli produk tah apa-apa tu. Please respek people privacy ok??
  • Lambat sampai - Member kau ajak lepak. Dia yang deal masa semua. Kau dah sampai tepat pada masa yang dia nak tapi dia pulak datang lambat. Kadang-kadang sampai 1 jam lewat. Kita pulak dah habiskan air 2,3 cawan tunggu dia sampai. Fucking basted! 
Yup semuanya sangat2 anoying.. Ada apa-apa kau nak tambah lagi?
    Ranking: 5

    { 0 ulasan... read them below or add one }

    Catat Ulasan

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...