Untuk blogger yang terlalu bz..

on 15 April 2011

Awal pagi tadi (12 pagi) aku ada post entri idea penulisan entri untuk korang.. Mana? Picit link tu. Sesuai sangat la kalau korang terlalu bz dengan komitmen harian atau tak dapat langsung nak ngadap pc/lappy tu. Dan jugak, sesuai untuk yang tak pentingkan kuantiti..

1 entri yang gempak sudah memadai kalau korang memang otak geliga.. Lagi 1 kalau korang promosi entri tu kat tempat yang betul memang meletop la.

Dulu aku pun macam tu. Tapi lama-lama aku perasan macam ada yang tak kena dengan apa aku buat tu. Entri yang gempak bagi aku adalah 100% apa yang orang nak baca.. Tu la masalah dia. Aku rasa umpama aku menulis untuk kepuasan orang lain. Bukan untuk aku. So sekarang aku stop buat entri gitu.. Kadang-kadang je aku buat. Aku lagi suka berblog macam sekarang ni.. Sebab aku dapat rasa kepuasan tu..

Eh! Ter-merepek pulekkk. Keh keh! Ok pendek kata, kalau korang sentiasa nak post entri berkualiti korang picit link kat atas tu. Ok semoga berjaya dengan hebatnya dan majulah blogger untuk majulah blogger..
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...