Exposed! (1) : Blog dia yang best gilak (repost)

on 15 April 2011

Entri repost. Pada yang dah baca entri ni, sory sory.. Sebelum ni aku salah letak link blog. Aku terletak link blog sendiri pulekkk!! Adeh.. Maafla ye.. Takde niat nak tipu. Aku tercuai =.= Maaf dipinta sekali lagi. Huhu.

Lama jugak aku meng-shut down kan Exposed! ni.. Kali ni aku ubah sikit.. Kalau dulu aku siap letak header diaorang bagai, siap letak point by point pasal blog yang di-exposed. Dah macam review blog pun ada. Blog aku sendiri pun terkontang kanting. Keh keh..

Ok aku tahu pasal blog ni tika aku diduetkan dengan dia dalam segmen abang six pack. Pertama kali aku terjah blog ni serius ia sangat awesomeness.. Dan berkali-kali aku stalker blog ni, persepsi aku tetap tak berubah. Loading blog memang cun. Memang takkan terlelap punya nak nunggu loading. Entri? Walaupun panjang tapi berduyun komen.. Heheh.. Senang cerita, memang blog ni memang best lah!

Oh kepada blogger lelaki, anda patut terjah blog ni. Save dalam list antara blogger perempuan yang patut ditackle. Heheh.. Tu pun kalau dia single la 1 hari nanti.. Kalaulah.. Harap-harap taklah kan. Keh keh..

Okeh jom tengok blog dia  ---- Picit
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...