Bersyukurla walaupun karipap

on 26 April 2011

sritalamaz.com

Celik je mata, tanpa mandi, dengan muka sangap nak sambung tido, aku terus menjengok ke dapur. Bukak tudung saji,  beberapa ketulan karipap yang gemuk dan mantap beserta nescafe 3 in 1 sudah tersedia atas meja. Nice... Karipap pun karipap lah. Bedal ajelah.

Aku malas nak demand-demand bab makan ni. Apa yang ada, aku telan je. Ekceli bukanlah apa, nak demand sangat tapi tak sedar taraf hidup macam mana, mana boleh gitu. 

Macam aku tengok perangai pelahap-pelahap sekian alam ni (sebenarnya keadaan sekeliling), demand sangat makanan yang awesome-awesome, yang mahal-mahal, tapi tahap kewangan ciput je. Lagi 1 perangai anak-anak ni. Bila tengok lauk biasa atau lauk semalam punya, mulalah tarik muka. Terasa mak kau tahu?

Rezeki allah dah bagi, bedal je. Sekurang-kurangnya dapat jugak makan dari langsung tak makan kan?
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...