Kita kena kreatif?

on 08 April 2011

Huh.. Baru je tadi aku habis layan maharaja lawak yang lepas punya. Tu pun adik aku tolong download kan pasal rumahku takde astro. Isk sedih.. Ar? Kuno? Ye ye.. Aku memang kuno.. Orang kampung jeeee. Gelak la! Gelak la! Gelak puas puas!

Overall, erm takde la semua peserta lawak rasanya. Kecuali jozan, nabil, lepas tu kumpulan yang ada makcik jual karipap tu, dengan sepah. Diaorang ni je yang berjaya buat aku gelak. Yang lain tu tak kot.. Kalau man, erm.. Aku lagi suka man masa Raja Lawak dulu..

Tapi, yang aku perasan semua peserta yang bertanding ni ada 1 persamaan - Kreatif dari segi idea dengan penyampaian. Bagi je apa-apa bahan diaorang mesti dapat hasilkan something yang menarik dari bahan tu. Ok dari sini, aku cuba kaitkan kreatif dari segi idea dengan penyampaian tu dengan dunia blog.. Maknanya dari segi entri.

Setuju atau tak kita kena kreatif dari segi idea dengan penyampaian dalam entri? Kenapa dan macam mana nak kreatif? Adakah kreatif ni something yang spontan, tak boleh dibuat-buat? Hm.. Persoalan yang aku rasa patut kita fikir kalau kita nak entri kita menarik/tak nampak flat..

So korang rasa macam mana? Apa pendapat korang dengan kreatif ni?
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...