Umpama online kat hutan

on 02 April 2011

Dari semalam lagi, tengah aku sedap-sedap on9 tetiba connection terputus. Aku tengok celcom broadband manager.. Eh signal bar hilang terus?? Hari ni pun sama. Sampai je opis lepas lunch tadi ingat nak pulun 3-4 entri tetibe keluar 'cannot display web page'.

Opis aku yang pakai P1 max pun sama takleh guna. Cilake. Hari ni hari ganggguan connection se-negeri sembilan ke?

Bengang punya pasal, idea pun hilang macam tu je. Ini macam tak berbaloi la bayau untuk servis hampeh macam ni. Rm70 tiap-tiap bulan.. Bukan sikit! Blog punya pasal aku terpaksa ikat perut untuk broadband nih! Aku rasa bukan aku je rasa macam ni tapi boleh kata semua pengguna celcom rasa hampeh!!

Pihak celcom kena fikirkan betul-betul pasal ni kalau taknak customer lari. Customer is always right. Pesaing banyak kat sana tu. Macam UNIFI ke hape ke. Kalau iye pun nak buat maintainence, buatla belah awal pagi macam kul 3-4 pagi ke. Ni buat belah petang belah malam. Hadoi... Lagi 1 problem pasal bandwith. Bandwith pun nak kedekut!

CELCOM, sila perbaiki kualiti servis anda!!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...