Bas tingkap kena slide memang taik AWESOME! Serius!

on 26 May 2011

Baru je pulang dari Kote bandaraya bersejare Melakee. Tujuan? Hm print report praktikal then tempah hardcover.. Tempat tumbesaran aku bukan takde servis tempah hardcover tapi lambat benor siapnya. Makan 2 minggu. Melaka? 4 hari sajeww

Perjalanan ke melaka patutnya tak sampai sejam. Tapi pasal aku silap naik bas yang mana kualiti servisnya zero, tak pasal-pasal makan 2 jam. Perghh..

Cerita sikit bas yang aku naik tu. Kalau bas aircond, hangpa mesti perasan servis dia memang tip top tapi kepala aku cepat pening pulak bila naik bas aircond.. Jadi pilihan yang tinggal naik bas tingkap kena slide. Problem common bas tingkap kena slide ni, sikap pemandu dia. Memang AWESOME!

Bawak macam kura-kura, slow. Lagi 1 minyak tak isi awal-awal. Bila dah pertengahan jalan barula terkedek-kedek nak isi minyak. Pastu boleh pulak berborak dengan tukang isi minyak barang 10 minit dua. Bila kita tegur dia melantun (marah) balik. Kanina..

Ini sungguh tak rasional. Penumpang bayar, bukan naik free. Bagi aku syarikat bas tingkap kena slide ni kenalah mantapkan servis.. Ambik pemandu yang memang nak memandu! Bukan asal boleh je.. Aku bayar kau 10 sen, kau bayar aku 10 sen balik. Win-win situation. So takdelah sapa-sapa melenting.. Kan kan?
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...