Exposed! (11) : Blog dia yang best gilak

on 12 Mei 2011

Tatkala jejari ni menghentak keyboard, mood agak kekucar-kaciran sebab blogger datang bulan 2 kali tadi. Habis rosak rancangan. Klempess

Berbalik pada tajuk. 5 bulan lepas aku discover blog ni kat 1 blog yang cambest jugak. Sejak tu aku terpikat habiss.. Serius blog ni best!

Loading semua laju ah. Ni bb aku dah sampai limit ni pun cepat je loading. Entri? Haa sebab tu aku kata tadi blog ni best.. Sempoi, selamba. Macam-macam ada!!

Mungkin ramai dah tahu pasal blog ni. Yang dah tahu duk diam-diam. Yang tak tahu ni kau take note ok? Okla aku taknak bebel panjang sebab mood aku memang spoil habis dah ni.. Nak merayau sana sini picit!!
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...