Romantika blog : Follower ramai sebab rupa?

on 03 May 2011

Haters : Ishh aku geram betullah dengan si *tuuuuut tu.. Punyalah ramai follower dia! Kau perasan tak?? Aku ni, nak dapat 1 follower punyalah susah! Tapi dia senang-senang je.. Serius aku pelik! Mentang-mentang dia cantik, dressedup sikit punya lawa.. Ramailah follow blog dia. Aritu aku dah overheat, terus aku  maki hamun kat entri baru dia.. Kah kah.. Mak bapak datuk nenek kakak abang adik dia pun aku maki sekali.. Baru puas hati aku! Hahah!! Bodoh punya blog. Bodoh punya blogger. Hahahahah!!!

Kawan : Haters, sesungguhnya kau tak pernah bersyukur kau masih mampu berfikir dengan waras. Gunakanlah kewarasan tu sebaiknya dan fikirkan kenapa. Oh lagi 1, jangan fikir guna kepala lutut lagi yee.. K papai



*Kalau tak template, entri. 2 ni je sebab dia. Jangan melulu buat kesimpulan
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...