Cara Untuk Puaskan Isteri

on 25 April 2012

Cara untuk puaskan isteri - Pada lelaki yang dah berkahwin, bila korang melakukan hubungan intim dengan isteri, pernah tak korang fikirkan balik dia puas atau tak? Kalau diri sendiri je puas tapi bini tak puas tak guna. Masalah tak puas ni bahaya. Boleh dikatakan ia antara punca yang boleh menyebabkan penceraian. Jadi kalau korang sayang rumah tangga korang, ikut tips kat bawah.



1. Isteri akan cepat klimaks jika korang pandai mendayung dengan kelajuan yang sesuai mengikut keadaan. Cari kelajuan yang sesuai seperti perlahan dulu lepas tu laju, atau laju kemudian perlahan dan seterusnya laju semula. Kalau korang bijak kawal kelajuan, dia pasti akan cepat klimaks.

2. Fikiran cara untuk merangsang isteri ketika foreplay.

3. Fokus pada bahagian atas badan isteri ketika foreplay. Sekali sekala sentuh bahagian vagina untuk lihat sama ada bahagian tersebut sudah basah atau tidak. Kalau basah, si isteri akan cepat klimaks bila korang mendayung. 

4. Guna jari untuk merangsang g-spot isteri sambil merangsang klitorisnya menggunakan lidah. Tapi pastikan dulu jari, lidah korang dan vagina isteri bersih 100%. Kalau tak hati-hati bab ni, boleh menyebabkan jangkitan kuman. 

5. Raba bahagian peha dan bahagian atas vagina isteri dengan menggunakan tangan semasa jilat bahagian paling sensitif di luar vaginanya. Si isteri pasti tidak keruan dengan tindakan korang sebab dia amat terangsang.

6. Kekalkan rangsangan emosi masa melakukan hubungan kelamin seperti pandangan mata, ucapan ayat – ayat cinta dan rabaan. 

7. Bagi hint kepada isteri yang korang ingin melakukan hubungan kelamin dengan dia. Ini akan menyebabkan dia tidak sabar untuk capai kepuasan. 

8. Cuba buat isteri klimaks sekurang-kurangnya dua kali sebelum korang klimaks. Part ni korang kena pandai kawal rasa ghairah. Kalau tak kawal, korang yang klimaks dulu. 


*Artikel ni aku keluarkan sebagai panduan dan pengetahuan untuk mereka yang dah berkahwin SAHAJA. Sumber diolah semula dari blog kuat batin.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

anjangman said...

Salam, ni nak tanya. Penulis dah kawin ke ? Jgn marah yer, perkongsian yg baik, Bagi yg belum kahwin jgn pula nak cuba2 yer. Satu lagi nak tambah, buat seks di waktu pagi. Otak isteri masih fress. kalau lelaki waktu pagi nilah benda tut nak bangun juga..


03 December, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...