Gambar Perghh Neelofa Di Majalah Cosmopolitan Jun 2012

on 29 Mei 2012

Neelofa jadi cover majalah cosmopolitan jun 2012! Tak ingat aku berapa kali neelofa jadi cover. Tapi gambar ni memang perghh! Aura ke-seksian neelofa terserlah habis lagi-lagi bila mengenakan baju special tu. Sama macam lelaki tipikal yang lain, aku agak buta fesyen dengan pakaian untuk orang perempuan ni. Aku panggil baju perisai sebab benda-benda berkilau tu nampak macam besi je.

neelofa cosmopolitan jun 2012

Apa-apa pun, aku pasti punca orang beli majalah cosmopolitan edisi jun 2012 ni bukan je sebab ada menampilkan neelofa sebagai cover. Semestinya info dan tips-tips berguna jadi sebab utama korang beli majalah ni. Antara content menarik dalam majalah ni kali ni ialah seperti yang korang nampak pada cover tu dan banyak lagi. Tapi yang menarik perhatian aku ialah 9 superfoods boleh bakar lemak tu. Agak berguna info tu memandangkan perut aku ada naik sikit kebelakangan ni. Huhuh.

Anyway, dapatkan segera majalah ni di kedai berhampiran. Walaupun bukan peminat neelofa, memang berbaloi korang beli majalah ni sebab info-info didalamnya memang best!
Ranking: 5

{ 2 ulasan... read them below or add one }

NiSha berkata...

dari dulu pun dia dah biasa berpakaian mcm ni.. so x pelik la untuk dia..


29 Mei, 2012
Tanpa Nama berkata...

sume nmpk cntik klu dh tdedah biz cm2..


09 Jun, 2012

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...