Nora Danish Sebab Adi Putra Bercerai?

on 18 May 2012

Nora danish bukan sebab adi putra bercerai untuk makluman korang. Aku rasa spekulasi nora punca penceraian adi ini timbul bila beberapa gambar nora dan adi di mekah tersebar di internet. Kena pulak penonton suka dengan hubungan rapat diaorang dalam drama tentang dhia dulu, lagilah menjadi-jadi spekulasi ni. Walau bagaimana pun, hari ini di mstar adi tampil memberi penjelasan pasal hal ni.

adi putra dan isteri bercerai

Kata adi putra di mstar online bila ditanya adakah orang ketika punca penceraiannya :

Saya tahu macam-macam orang buat spekulasi tetapi ingin saya jelaskan, bukan pihak ketiga yang menjadi masalah perkahwinan saya ini.

Adi jugak menjelaskan beliau dan isteri akan ke makhamah syariah kuala lumpur isnin ini sebagai langkah penyelesaian terakhir untuk menyelamatkan rumah tangganya.

Pada hari itu nanti Hakim Syarie akan membuat keputusan sama ada kami akan bercerai ataupun perlu mendapatkan khidmat kaunseling rumah tangga. Apa saja keputusannya, kami akan ikut. 

Untuk makluman korang, aida yusof isteri adi putra sering mengalami keguguran dan sepanjang 6 tahun tempoh perkahwinan mereka, mereka tak mempunyai anak kerana masalah yang dihadapi aida. Harapnya pihak-pihak yang mengeluarkan andaian sendiri pasal kes ni berpuas hati dengan penjelasan adi. Sama-sama doakan yang terbaik untuk pasangan ini.
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

LuVidA^^ said...

hmm...da xde jodo mybe...


18 May, 2012
izan supian said...

hmm..kalu mandul lain cite,sedihnya.ni gugur je.usaha la lag.beza tul zaman sekarang ngan zaman dulu.dugaan lagi kuat sekarang ni..


18 May, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...