Hafiz Af Kena Saman RM200 Ribu

on 31 July 2012

Hafiz af kena saman RM200 ribu? Ya itulah perkembangan terbaru hafiz af, kena saman RM200 ribu oleh seorang penasihat jual kenderaan. Berdasarkan laporan dari utusan, nur haniza mohd azhar, seorang penasihat penjual kenderaan baru sahaja memfailkan saman terhadap hafiz kerana mencederakan beliau.

hafiz af7 kena saman

Sebab hafiz disaman ialah kerana nur haniza mendakwa penyanyi awan nano itu mencederakan beliau pada tahun lalu. Melalui keterangan yang terdapat dalam tuntutan nur haniza, pada 17 mei tahun lepas beliau didatangi hafiz dan dikatakan penyanyi itu memaksa beliau untuk berjumpa dengan penyanyi itu secara paksa ketika beliau sedang menguruskan pentas untuk rancangan salih yaacob.

Pada mulanya nur hafiza menolak ajakan hafiz dengan cara baik tetapi penyanyi tersebut bertegas mahu berjumpa dengan beliau kerana ada hal yang penting untuk dibincangkan. Dan ketika beliau berlalu pergi sambil menuruni tangga, hafiz dikatakan bertindak agresif dengan menolak beliau ketika menuruni tangga sehingga terjatuh. 


Macam tak percaya pula aku. Kalau tengok dari orangnya, takkan hafiz sampai tergamak tolak perempuan itu sampai terjatuh? Apa-apa pun berita ini cuma perkembangan terawal. Nantikan pula respon dari hafiz tentang kes ini. 
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

diana said...

ni sebab kes pengkid tu rasanya..kan??


31 July, 2012
Yan Saflina said...

x percaya x percaya...ouh ouh...


01 August, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...