Eh logo apa ni??

on 31 Mac 2011

Semalam aku masa aku merayau kat fb kak red, aku ternampak update status dia yang berbunyik, "kat klcc ni ada 1 fenomenalah, 1 misteri yang aku ngah dok carik apa ke mendanya, curios betul aku nak tau" Mula-mula aku pun tak faham amenda. Tadi masa lepak kat blog abang nara, barula aku tahu kenapa kak red curios. Ada logo pelik kat klcc masa tu. Yang peliknya logo tu ada kat mana-mana je sekarang ni!
 
beautifulnara.com
 
beautifulnara.com

 Pastu tadi aku masuk blog liyanaa. Kali ni penampakkan logo tu kat sawah (pulekkk)

liyanaa.com

Apa kejadahnya semua ini? Ada yang kata prank, ada yang kata untuk april fool punya bahan, paling aku tak boleh blah ada yang kata advertorial? Wah..


123rf.com
 
Setelah meng-google, maksud simbol ni ialah biohazard. Aku check wikipedia maksud biohazard :
Biological hazards, also known as biohazards, refer to biological substances that pose a threat to the health of living organisms, primarily that of humans - Wikipedia

So adakah simbol ni petanda :
1. Amaran virus baru akan serang malaysia?
2. Pencemaran kat malaysia ni teruk sangat dah?
3. Andaian abang nara - alien nak serang bumi
4. Advertorial bagi blogger terpilih? =.=
5. Prank?

Tapi dalam 5 point kat atas tu aku rasa point no 3 dengan 4 macam mengarut ar. Ni lagi 1, bila aku jalan-jalan kat certain blog, tetiba je logo biohazard ni muncul. Dah 2,3 kali dah. Tapi aku buat derk je. Sebab aku rasa just iklan biasa je. Hmm..

Pendapat korang pulak macam mana? Ce cite, ce cite.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...