5 blog yang paling kerap dilawati

on 01 April 2011







Aku join projek denaihati ni. Sebelum tu, ni bukan kontest mahupun award ok. Tujuan projek ni, untuk bina NETWORK BLOGGER. Nak tahu lebih klik denaihati. Blog ni banyak jugak sediakan tips berblogging.

Sebenarnya banyak blog aku melawat sambil belajar. Tapi 5 blog yang paling kerap aku masuk-



Belog tough guy, ben ashaari. Gila update sampai setiap kali aku masuk je dashboard, terklik pergi blog dia.














Belog ujang, si gila kuat kentut. Tapi blog ni serius gila kelakar seperti tuan dia juga. Serius anda terkentut-kentut lepas baca entri dari dia.

Kupukupukecik.blogspot.com - Takleh copy header pulekkkk. Tapi siapala yang tak kenal blog ni lagi kan? Kalau tak kenal klik ler!










Blog ariffshah. Antara blog terawal yang aku kenal. Banyak membantu aku masa awal-awal aku berblog dulu. Blog ni banyak sediakan tips berblogging. Ada cerita pasal life dia jugak. Tapi tak boring sebab cerita pasal life dia kat Moscow. Newbie aku galakkan pergi blog ni. Tips SEO pun melambak.

Realiti konspirasi - Siapa lagi tak kenal blog ni? Walaupun jarang update tapi memang selalu aku masuk. Entri-entri blog ni super cool dan awesomeness!

Nak join klik sini
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...