Guan Siang perlukan bantuan korang

on 08 April 2011


JOHOR BAHRU- bayi berkenaan memerlukan 20 kali pembedahan bagi membolehkan jantungnya itu ditutup dengan kulit tiruan. Bapanya, Koh Guan Siang, 33,berkata, anak keempatnya itu dijadualkan menjalani pembedahan pertama bulan ini di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Meskipun segala perbelanjaan untuk pembedahan menggunakan tabung bantuan perubatan HKL namun menurut Guan Siang, banyak kos lain yang perlu ditanggungnya. Menurutnya, rawatan susulan Jun Hao terutama bagi kos susu khas dan ubat-ubatan yang perlu dimakan setiap hari amat tinggi.

Beliau menganggarkan kos itu kira-kira RM3,000 sebulan yang terpaksa ditanggung olehnya semasa bayinya itu dirawat di HKL - Kosmo

Waktu lunch tadi aku sempat jenguk kejap surat khabar kosmo. Ada tertera no tel bapa bayi dengan no akaun kalau korang nak hulurkan sumbangan. So sesiapa nak hulurkan bantuan boleh terus hubungi Guan Siang - 019 7999 090. Atau nak hulurkan bantuan wang tunai, boleh terus bank-in ke akaun CIMB bernombor 0104-0022178-056 atas nama Koh Chia Jia (adik Guan Siang). Moga Allah balas jasa baik korang. Amin..
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...