Kalau aku (akid azami) ini dia (amiera hilton)

on 07 April 2011



Kalau aku (akid azami) ini dia (amiera hilton)

1. 1st sekali warna font. Aku akan tukar warna pink ke warna hitam. Sebab bila warna font terang bergabung dengan warna background yang terang, susah nak baca. Macam tu jugak dengan warna font kat sidebar tu.

2. 2nd, keadaan template.. Macam nampak flat lah sebab semua putih. Aku akan letak border atau apa-apa yang patutla. Lepas tu kemungkinan besar background aku akan letak warna gelap macam hitam gitu. Supaya memudahkan pembacaan. Hehe jangan marah amiera adik perempuan paris hilton..

3. 3rd, scroll untuk blog terlalu panjang. Sebab bilangan post kat main page ada 10. Aku akan kurangkan jadi 2/3 post je bahagian main page dan kalau entri terlalu panjang, aku akan guna 'read more'. Supaya pengunjung yang masuk dari main page tak rasa annoying nak kena scroll banyak2 kali. Lagi 1 untuk maksimumkan profit dari BE.

4. Speech pasal "Dear followers, thanks sangat sebab sudi follow blog miera..", "AH be my followers" (atas widget follower), banner contest yang dah tamat tempoh aku akan buang. Tak pun aku letak kat page lain macam kat home, about me tu. Then blog list aku akan set 'show 5' je. Sebab yang sama jugak - Untuk elak pengunjung scroll berkali-kali.

5. Url blog.. Aku akan tukar, yang senang, simple untuk diingati.

6. Dari segi entri takde masalah. Tengok komen berduyun je, maknanya ok la =)

Ok apa pulak pendapat korang dengan blog amiera hilton? Nak tengok klik sini
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...