Bila dah gila main asid..

on 14 May 2011

KUALA LUMPUR: "Saya hanya mampu beristighfar dan menjerit meminta tolong apabila disimbah cecair bercampur asid oleh seorang lelaki bermotosikal," kata mangsa ke-23 kes serangan asid berhampiran Seksyen 10, Wangsa Maju, di sini, semalam. 

Emma berkata, beliau tidak tahu siapa yang menyerangnya malah bingung diperlakukan begitu kerana hanya mengusahakan perniagaan kecil-kecilan dan tidak pernah bermusuh dengan sesiapa.

Jawatankuasa khas yang dibentuk Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Bakri Zinin akan bekerjasama dengan beberapa kumpulan pemandu teksi bagi membantu polis mengesan suspek - Berita harian

Kes kena simbah asid.. Aku tengok kat berita harian hari ni je 2 kes simbah asid ada situ. Ahh makin tak faham aku dengan kegilaan orang-orang sekarang ni. Pada perempuan-perempuan tu, sila berhati-hati ok.. Sebab mangsa simbah asid setakat ni semuanya perempuan. Nak tengok muka suspek klik link tu
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...