Adira Nafi Suntik Wajah Untuk Kelihatan Cantik

on 24 April 2012

Adira af8 nafi suntik wajah untuk kelihatan cantik - Tak silap aku ini kontroversi kedua adira (penyanyi filem ombak rindu) lepas kontroversi pegang anak anjing tersebar di beberapa blog hiburan beberapa bulan lepas. Disebabkan wajah dia yang putih gebu tu ada beberapa pihak mengatakan dira sebenarnya suntik wajah supaya kelihatan cantik putih gebu dan comel, cantik putih gebu dan comel (saja ulang 2 kali. Hehe)


Dalam akhbar sinar harian hari ni, dira menafikan segala tu dan mengatakan kulit putih gebu dia tu semula jadi. Kata adira :

Khabar angin yang mengatakan saya ambil suntikan wajah adalah tidak benar. Walaupun saya sentiasa nak kelihatan cantik, tetapi saya tak akan ambil suntikan itu. Kulit saya memang cerah begini sejak dari kecil lagi dan sehingga kini saya tidak pernah mengambil sebarang suntikan untuk kelihatan lebih gebu. Lagi pun, masyarakat di Kundasang ramai yang ada kulit seperti saya. 

Aku rasa isu adira suntik wajah ni timbul dari beberapa pihak atau peminat iaitu perempuan yang jeles dengan kecantikkan wajah dira. Harap-harapnya dengan pengakuan dari adira sendiri ni akan menutup segala spekulasi dari pihak yang ragu-ragu dengan kecantikkan dia. Putih gebu dia tu natural. Ada paham?
Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

ezyra daniel said...

ok fine..memang jeles gan adira..hahah nak putih cam dia hukhuk
nak wt suntik2 nie ahai duit tak ckup hahahah


25 April, 2012
hazaikazulkafli™ said...

bukan nak jeles dengan dia..tapi kalau korang tgk balik dia time af8 dulu totallay bebeza habis...putih sangat doe..


26 April, 2012
Anonymous said...

maklum asal org kadazandusun 1 mse dlu dr negara china...so traits ni smpai skg still ade wlwpun da kurg, sbb perbezaan suhu at negara malaysia...


08 October, 2012
Anonymous said...

jka nk dibndgkn kulit org mlayu ngn sabahan, kulit org mlayu mmg gelap 2 shade scra natural lah...jgn nk ckp ape2 dah...


08 October, 2012
aniveed fr said...

sy pun putih juga mcm dia... so x heran la :) .. 1 kampung...


03 November, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...