Gambar Artis Baru Pulang Umrah Mabuk Di Kelab Malam?

on 24 May 2012

Gambar artis baru pulang umrah mabuk di kelab malam?? Serius siapa artis yang baru je pulang dari umrah mabuk di kelab malam tu?? - Rasanya ini gossip paling dahsyat yang pernah aku baca dan taip. Dahlah baru je pulang dari menunaikan umrah, timbul pulak dakwaan yang artis ni mabuk di kelab malam baru-baru ini. 

gambar pelakon baru pulang umrah mabuk di kelab malam

Berdasarkan sumber hmetro, dikatakan gambar pelakon dengan keadaan sampai ternampak bahagian yang memalukan macam ni ditangkap ketika dia tengah mabuk tak beringat punya. Bila dah macam ni, dia pun tak perasan gambar dia ditangkap. Personally, aku tak pedulik dengan kenyataan seseorang tu perlu jadi alim 100% selepas pulang dari mekah sebab ianya mustahil. Manusia mana boleh lari dari buat silap? Tapi sebagai artis terkenal yang baru pulang dari menunaikan umrah, atleast dah bolehlah kurangkan bersosial di tempat-tempat macam ni. Dengar khabar dia ni pun bukan single lagi. Janda beranak satu.

Sekarang berdasarkan rotikaya pulak, timbul pulak dakwaan dari pihak rotikaya sendiri imej baik artis dalam gambar tu tonjolkan sebelum ni hanya untuk menjayakan drama. Pihak rotikaya jugak mendakwa memang taktik sesetengah produksi malaysia menonjolkan imej positif seseorang artis untuk tingkatkan rating drama/filem sedangkan artis tu masih belum bersedia pun untuk berubah ke arah tu. 

gambar artis baru pulang umrah mabuk di kelab malam

Apa-apa pun, gossip ni masih tak boleh diterima bulat-bulat. Sebab aku agak ragu-ragu sikit. Maksud aku, kelab malam ada ke tempat untuk baring-baring macam dalam gambar tu? 
Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

eyra syahira said...

Lidah kan tajam...kesian org terluka :) sebab tu kena cari kebenaran. Cerita mmg seronok direka tapi jgn mudah percaya. :) senyum selalu. "nora danish"


24 May, 2012
sweetHEARTroses said...

apadaaa..gambar zaman tok kaduk pun nak wat gossip murah kew...mcm xde bahan...~


26 May, 2012
hacks said...

tw x pa hahaha


13 July, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...