Gambar Diana Amir Di Mekah

on 22 June 2012

Gambar diana amir di mekah tunaikan umrah! Pada peminat yang tak tahu pasal ni, ini dia artikel khas untuk korang. Baru-baru ini pada 8 jun lepas, diana amir telah mengambil keputusan untuk berangkat ke kota mekah bagi menunaikan ibadah umrah. Mesti seronok diana ketika berada di mekah.


Kalau kita tengok diana sekarang, mesti rasa macam tak sangka je diana dulu agak liar dan boleh kata banyak jugak kontroversi pasal dia. Tapi tu cerita lepas. Yang penting sekarang aku perasan sejak diana mula berhijrah dengan bertudung, banyak perubahan positif yang dapat kita lihat berlaku pada diana. Syukur alhamdulillah. Diharapkan artis-artis perempuan islam yang lain akan terbukak jugak hati mereka satu hari untuk mengikuti jejak langkah diana. Ada lagi beberapa gambar untuk korang tatap di bawah. Kredit gambar twitter @diana amir


Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...