Harga Hantaran Perkahwinan Ikut Taraf Pendidikan

on 04 June 2012

Harga hantaran perkahwinan mengikut taraf pendidikan! Dulu lain sekarang lain. Sekarang taraf pendidikan penentu harga hantaran. Bawah ini ialah antara harga hantaran yang sesuai mengikut akademik seseorang perempuan, yang dibincangkan di laman sosial facebook baru-baru ini.

harga hantaran ikut kelulusan

HARGA HANTARAN WANITA MENGIKUT TARAF AKADEMIK

UPSR dan PMR : RM2000 - RM4000
SPM : RM4000 - RM8000
STPM dan Diploma : RM8000 - RM 12000
Ijazah : RM12 000 - RM 15000
Ijazah Sarjana : RM 15 000 - RM20 000
Ijazah Kedoktoran : RM20 000 - RM 30 000

*Pada aku ini semua mengarut. Tapi kalau korang dah sayang sangat kat girlfriend korang dan memang dah rancang nak berkahwin dengan dia, maka jadi lembulah korang bekerja kumpul duit untuk hal yang sia-sia ni. Heh.
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Ana Farhana said...

berpada-pada dengan apa skli pn, lg rendah lg bagus.. kalau ada kemampuan xde slhnye, jgn smpai membebankn udahlerr


04 June, 2012
♥ Nana BamBam ♥ said...

kalau macam tu ramai la kaum laki x kawin..huhu


04 June, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...