Semakan Keputusan Permohonan Maktab Perguruan Kplspm 2012

on 04 Jun 2012

Info semakan tentang keputusan permohonan maktab perguruan kplspm sesi 2012. Kepada yang lulus sesi temuduga kplspm sebelum ini, korang bolehlah membuat menyemak keputusan permohonan dengan melayari portal web kementerian pelajaran malaysia. Segala maklumat yang perlu korang tahu ada kat situ. Tarikh semakan bermula pada 5 jun 2012. 

Kat bawah ni aku ada sediakan pautan link ke portal web kementerian pelajaran malaysia. Korang cuma perlu klik je pautan link tu dan korang akan dibawa ke web tersebut. 

Klik link sebelah ni -> Aplikasi permohonan program perguruan

Juga aku nak minta pertolongan korang dengan klik button share atau like pada artikel ini supaya calon yang yang membuat permohonan seperti korang tahu bagaimana cara untuk semak keputusan mereka. Tolong ye?

*Update 5 jun 2012 : Pada korang yang tertanya-tanya kenapa tak boleh semak keputusan di aplikasi permohonan tu, sebenarnya semakan ditangguhkan ke 11 jun 2012 dan waktu semak ialah selepas jam 2 petang. Aku sendiri pun baru je dapat tahu berita ni lepas merujuk pada beberapa sumber. Pihak kpm ni pun satu, bagitahu ler kat laman web semakan program ni ditangguhkan. Aduh..
Ranking: 5

{ 1 ulasan... read them below or add one }

Tanpa Nama berkata...

Kiranye xbleh nk check lagi la keputusan temuduga mktab ari ni??
So 11 jun ni eh tarikh nk semak?


05 Jun, 2012

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...