Kad Kahwin Akma Af 3

on 05 June 2012

Kad kahwin akma af 3! Ini dia gambar kad jemputan kahwin akma af 3 yang diedarkan baru-baru ini. Akhirnya akan dijabkabulkan jugak. Pada yang tak tahu, pada 6 may 2012, akma bertunang dengan lelaki pilihan hatinya, farih hamshi dato’ mohamad fatmi. Dengar khabar si farih ni eksekutif petronas.. Pandai akma pilih. Heheh.

kad kahwin akma af 3

Seperti yang korang tengok pada kad tu, majlis akan berlangsung berlangsung di dewan kampo, pusat belia antarabangsa cheras. Kemungkinan besar majlis ini bukan majlis eksklusif. So pada yang tinggal dekat-dekat dengan pusat belia cheras, datanglah memeriahkan majlis. Yang penting sekali dapat makan free. Hehe.

Rasanya lepas akma dan nurul wahab, dah takde lagi artis kahwin kot. Sebab aku tak apa-apa info dah ada artis nak kahwin kecuali diaorang. Anyway, tahniah diucapkan pada akma. Semoga segala perancangan berjalan dengan lancar. Kredit gambar : Media hiburan
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

mizz_pua said...

simple je kad kahwin akma..


05 June, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...