Izara Aishah Dikatakan Tak Berdisiplin

on 19 June 2012

Izara aishah dikatakan tak berdisiplin? Memang tak sah kalau seseorang artis yang baru nak naik seperti izara bebas dari segala kontroversi. Ahad lepas akhbar berita harian, utusan dan kosmo ada mengeluarkan artikel izara selalu lambat sampai ke lokasi penggambaran dan fotografi. Sumber berita ini ialah dari beberapa pihak media yang pernah bekerjasama dengan izara.

izara aishah tak berdisplin

Berdasarkan sumber, izara dikatakan sering lewat 2-3 jam dari masa yang dijanjikan untuk sampai ke lokasi penggambaran atau fotografi. Bila ditanya kenapa lewat, alasan yang selalu digunakan izara ialah terperangkap dalam kesesakan lalu lintas. Kadang-kadang alasan yang diberi ialah tak tahu jalan ke lokasi. Dan yang lagi bikin panas, bila pihak produksi call dia tapi tak berjawap. Kata seorang wartawan popular tentang isu ni di akhbar utusan :

Kau bayangkan baru-baru ini hampir tiga jam dia terlewat dalam satu program yang dianjurkan di Finas. Yang menjadi masalahnya bila orang menunggu dia terlalu lama sampai naik muak. Bukan saja pihak produksi yang merungut, tapi beberapa wartawan pun geleng kepala dengan sikap dia. Aku dengar cerita itu bukan kali pertama dia buat macam tu. Ada beberapa sesi fotografi pun dia datang lambat. Alasannya tak tahu jalan, jalan raya sesak dan macam-macam lagi yang buat orang menyampah. Kalau dah betul tak tahu jalan, kenapa tak google maps awal-awal? 

Pedass wartawan tu sound. Tapi izara ada menjelaskan 'masalah displin' ni bersebab, bukan sengaja dan dia mendakwa isu ini telah ditokok tambah seperti tak jawap telefon atau senyap macam tu je. Izara mengatakan dia pasti akan maklumkan pada pihak produksi sekiranya dia rasa akan lambat sampai ke lokasi penggambaran atau fotografi.

Anyway isu masalah displin dikalangan artis ni masalah normal. Mungkin cerita tu ditokok ditambah tapi yang betulnya, izara memang lewat sampai ke tempat kerja. Kalau dah selalu sangat, memang orang mula menyampahlah kan? Rasanya, agak molek izara cari jalan untuk selesaikan isu ni sebelum bermacam-macam lagi fitnah terkeluar dari mulut tempayan.
Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

♥ Nana BamBam ♥ said...

macam2....orang skg sibuk bebeno gosip pasal artis..jaga diri sendiri sudaa... >_<


19 June, 2012

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...