Peminat Hentam Aaron Aziz Di Twitter

on 15 Jun 2012

Peminat hentam aaron aziz di twitter? Agak kelakar berita terbaru aaron ni. Dia dihentam peminat sebab puji menteri dalam negeri. Kesian pulak rasanya bila tengok aaron di hentam dan dihambur ayat-ayat kesat dari mereka-mereka yang pendek metalitinya. Menteri dalam negeri yang aku maksudkan ialah datuk seri panglima hishammuddin tun hussein.

aaron aziz kena hentam puji menteri

Actually sebenarnya aaron dipilih (selain dari beberapa artis yang lain) dalam kempen menyelamatkan kanak-kanak dari mangsa penghambaan. Mungkin kerana populariti dia tengah peak sekarang ni menyebabkan dia terpilih untuk kempen ni. Cuma apa peranan dia dalam kempen ni aku tak dapat pastikan. Mungkin jadi duta? Berbalik pada topik. Datuk hishammuddin dapat tahu dan tertarik dengan kempen ni dan bercadang untuk mengenengahkan lagi kempen ni pada rakyat. 

Itulah sebabnya aaron aziz puji datuk hishammuddin. Bukan bodek. Ini sampai ada peminat yang hentam dia kat twitter tu kata aaron cuma nak bodek menteri supaya dapat mempercepatkan proses tukar kerakyatan yang dia mohon sebelum ni. 

twitter aaron aziz

Anyway, harapnya aaron dapatlah bersabar dengan isu bodek ni. Tak payah layan dan fokus pada perancangan ni supaya semuanya berjalan dengan lancar lagi bagus rasanya. Tak gitu? Kredit info dan screenshot : forblogger.
Ranking: 5

{ 0 ulasan... read them below or add one }

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...